This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Bettan - 17 december 2011 22:45

.....bara meddela att magnesiume och kalcium INTE var gott att dricka....yeak!!!


Men vad gör man inte för att bli pigg men jag önskar att det inte var så himla surt. 

I morgon så ska jag testa att göra te tillsammans med pulvret.....kanske, kanske går det lättare att svälja. Fast egentligen är det inte smaken utan mera koncestensen, har aldrig kunnat dricka brustabletter och det här är som att dricka brustabletter.


aja....måtte jag bli frisk nu då.

Av Bettan - 17 december 2011 16:45

Ja det hoppas jag att ni gör!


Har varit till homeopaten för att jag mått så dåligt.


Det första han säger är - Tänk om de inom den vanliga sjukvården skulle ta i sina patienter i stället för att bara sitta bakom sina skrivbord och läsa provsvar!


Han såg direkt att jag hade en kota i ryggen mellan skulderbladen som tryckte på en nerv som framkallade symtomen av hjärtinfarkt. En sak kan jag lova er, det gjorde j*gt ont att få det korrigerat. Sedan gjorde han något med min nacke.....hade det gjort ont i ryggen så var det inget mot vad det gjorde när han stoppade in fingrarna i muskeln i nacken och masserade.


Sedan fick jag magnesium och kalcium, blev så häpen när jag läste om att ha brist av dessa mineraler när jag kom hem. 

Bland annat läste jag den här länken,

http://www.vitaminer.nu/pub_docs/documents/VN10.htm det finns en heldel symptom som stämmer in på mig.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards