This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Bettan - 16 december 2011 23:14

Idag skulle han ringa mig, doktorn jag var till i förrgår. Men icke sa nicke, han sa att han skull ringa mellan 10-12 och jag hade med mig telefon överallt jag gick men ingen ringde. Uselt är bara förnamnet men det kan tolkas på två sätt, antingen så var det inget fel på mina prover eller så skiter de fullständigt i hur jag mår. 

Personligen tror jag på det senaste, bitter som jag är.


Nu är jag inne på min sjunde dag med diffuse molande huvudvärk som sitter på ett sånt konstigt ställe. Jo jag vet att det inte blir bättre av att gnälla och det är inte min avsikt heller, blir bara så less.


Ljuspunkten är att min homeopat vill att jag kommer dit i morgon och jag har tackat ja till det. Jag vill vara pigg på onsdag när jag ska på intervju. Det kommer vara en nog så tuff intervju ändå, har läst deras annons idag och jag har väl 2 av de 8 skall kraven de ställer. Undrar varför de har valt ut mig till intervjun, de söker en seniorkonsult och i mitt huvud hör jag bara Brasse när han säger fel,fel, fel men jag ska åka dit och visa dem att jag kan :)


Nu ska jag vila mitt arma huvud och försöka få ner en hög vilopuls

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards