This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Bettan - 7 mars 2012 20:18

Skulle ge vad som helst för lite lugn och ro, där jag skulle få sova ett par dygn. Fattar inte varför jag är så trött, vaknar rätt pigg på morgonen men energin räcker inte hela dagen. Den försvinner någon gång vid lunchtid och då lyser det system error i pannan på mig.


Har i kväll varit och zumbat och gjort illa mitt knä, hoppas, hoppas att det inte innebär att jag inte kan springa eller zumba mer. Allt detta beror på att jag är för fet......hade jag inte varit fet så skulle mina knän hållit.

Men nu är jag en fetknopp å då händer sånt här.


Har en funderat på en sak en längre tid, jag har gått och retat mig på mitt landsting. De har under förra året använt mina skattepengar till att betala ut ofattbara 220 miljoner till stafettläkare. Hur tänker de? Varför betalar vi inte högre lön till de läkare som kan tänka sig att jobba här i stället, låt dem få Sveriges högsta lön! 

Dessutom hörde jag på radion idag att endast 27% av länets befolkning är nöjd med den sjukvård vi har, skandalöst att de erbjuder sån dålig vård. 

Allt det här har fått mig att fundera på om det är dags att ge sig in landstingspolitiken, skulle verkligen vilja förändra hur vår sjukvårdspolitik bedrivs i länet. 


Men frågan är vilket parti ska jag isf gå med i eller rättare sagt vilket parti skulle vilja ha mig med. 

Ser du det här Sara N så ska du veta att jag har funderat mycket sedan vi pratades vid och som sagt .....jag är riktigt, riktigt sugen på att ge mig in i leken.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards