This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Bettan - 18 mars 2012 19:33

Måste ärligt erkänna att idag när Helena gick i mål då rann tårarna, en epok är slut. Frågan är vem ska jag sitta och titta på nästa år? 

Men jag förstår henne, jag om någon vet hur mycket tid hon måste lägga ner för att vara där hon är idag. Så mycket saker som hon fått avstå för att hon ska träna eller tävla.


Idag har jag suttit och jobbat lite ideellt lite, ska göra förändringar i en affärsplan men det är svårt när jag inte kan verksamheten. Har iaf gjort ett första utkast och skickat iväg, hoppas att det godkänner det. Känns lite som om jag lämnat in en tenta :)


Våren är här, har ni märkt det? Så underbart, har satt frön idag till mina sommarplantor och skolat om mina tomatplantor. Längtar till det går att vara i växthuset men där har jag massor att göra i år. All den tunga snön har krossat massor med rutor, så typiskt mig att glömma att sopa bort den tidigit. Sedan måste jag byta ut jord där, vet ju hur många skottkärror jag körde in så jag och hur ont det gjorde i ryggen. Nu ska det ut och nytt in....puh säger jag bara.


I morgon ska jag gå och köpa lite vårblommor till sovrummet, har inga i sovrummet nu eller rättare sagt det har jag inte haft på många år. Är det något jag är dålig på så är det att komma ihåg att vattna mina blommor och därför har jag skippat dem på övervåningen. Men nu ska jag testa och se om jag kommer ihåg att vattna dem.


Sitter här i min ensamhet och väntar på att maken ska komma hem hel och väl behållen från Finnskoga- Han har varit där med klubben och vallat skidor. 

Bara mina kex jag har i ugnen blir klar så ska jag unna mig lite fika :)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards