This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Bettan - 16 mars 2012 19:48

Sitter här i min ensamhet och väntar på att mitt fredagsgott ska bli klart, det måste kylas lite.

Har dessutom ätit en mycket god hemmagjord pizza i kväll och det bästa är att det finns kvar till i morgon också, jag slipper laga mat i morgon.


Har som jag nämnde igår varit och pimplat med jobbet idag, jag vann en keps dock utan belysning. Tror att jag blev femma och det är jag mycket nöjd med.

I morgon så kommer en liten duracell grabb hit och ska fira sin farmor, lite sent men han kunde inte komma hit när jag fyllde år. Robban och Linda var hemma då och Charlie var förkyld, förkylningar och idrottare på deras nivå är ingen bra kombo så därför kommer de i morgon i stället. Det är nog över en månad sedan jag träffade Charlie så nu längtar jag.


Trevlig fredag på er alla 

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards