This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Bettan - 11 mars 2012 20:18

Idag har jag varit till Östersund och kikat på Linda när hon tävlat. 

Jag tycker det gick rätt bra för henne idag, allt beror på vad man fokuserar på att titta på. 

Hon sköt riktigt bra tycker jag förutom en, då hon tyvärr missade tre skott, sista stå sköt hon dessutom sin första fulla serie på en tävling. Så himla kul och bra tycker jag, jag är så stolt ....som alltid.  


I kväll har jag varit iväg och zumbat, jösses vad trött jag blev i kväll....tror jag säger upp mig :) 

Instruktören var lite sjuk så han ville ha lite stöd av mig(?) och min kompis så vi fick stå längst fram och dansa stegen när han inte orkade. Många fel blev det, har ju inte zumbat på två veckor, så nu sitter jag här och undrar om de kommer doppa mig i tjära och rullar mig i dun nästa gång jag kommer till Forsmo....för alla fel jag gjorde.


Nu ska jag fundera lite på mitt problem och kika lite på tv.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards