This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Bettan - 29 mars 2012 20:50

För några dagar sedan såg jag på facebook att det skulle bli ett  "utomhus gym pass", visst låter det galet? Men det var galet roligt måste jag säga. Jag, en kärring på snart 50 små fet och 5 vältränade tjejer i 25- 30 års ålder höll igång i en timme och 20 minuter.


Vi pulsade/joggade i snömodden, använde stockar som skivstänger, hoppade jämfota över stockar och stenar, gjorde utfallssteg med hjälp av grenar mm. Vi kröp och ålade oss i snön, låg på bara fläckar i skogen och gjorde sitt ups....tänk om någon sett oss vad de skulle undrat   


Det var så enkla, roliga övningar och det bästa av allt var att vi gjorde det ute i den friska luften nästa gång ska vi träffas på söndag men då kan inte jag. Ska absolut hänga på nästa gång. behöver den här typen av träning. Det känns så bra att ha kommit igång med att träna och äta bra, måtte kroppen vilja ge i från sig lite kilon också.

En sak är säker, jag kommer ha träningsvärk i rumpan i morgon.


I morgon börjar skidskytte SM, ni kommer väl och tittar?

Jag har fått besök av en fin tjej, min dotter är hemma och det är så mysigt att få rå om henne lite.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards