This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Bettan - 14 mars 2012 21:30

Den här veckan har det surrats på jobbet, den ena historien värre än den andre.....ni vet - När stor fiskarn talar om hur stora fiskar han fått....

Vi ska ha pimpeltävling på fredag så nu berättas det den ena efter den andra historien, man gäckar varandra mm Riktigt kul att höra måste jag säga :) 

Självklart ska jag vara med och jag kommer inte vinna men vad gör det, jag ska njuta av deras "gnat" på varandra där ute på isen för det kommer öka när vi väl är där.


Fina priser blir det också men som sagt, jag kommer inte vinna något.


Har ni hört talas om "gäddsnärla", om ni har det hur stor blir en sån innan den blir gädda? Det är en av frågorna som nu diskuteras....mitt svar i diskutionen är att man bara vet när det är en gäddsnärla eller en gädda.


Just nu är jag proppmätt, har tryckt i mig nybakade frallor men det är jag värd.....har zumbat fyra pass på lika många dagar.


I morgon ska jag klippa håret, längtar för nu är det långt och tungt. Nu sitter jag funderar på om maken kommer märka det trots att jag berättat att jag inte kommer hem till middagen pga att jag ska klippa mig. Aja än är inte undrens tid förbi,





Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards