This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under december 2010

Av Bettan - 1 december 2010 21:16

Känner mig så tom och besviken långt, långt in i hjärteroten, varför kan jag tyvärr inte säga här. Livet är varken lätt eller rättvist och idag har jag fått min släng av det.

 Idag borde jag få vara glad, har skrivit på mina anställningspapper idag så nu är det klart med anställning från och med 110101. 

Undra om gubbarna på jobbet blir glad över det?


Skrev igår på min facebook att jag saknar fikastunderna på länsstyrelsen, det var lite andra samtalsämnen där. Det var mycket sällan vi pratade om bandvagnar, snöskoter körning :) Nu kan det vara kul det vara att prata om det fast ska sanningen fram så sitter jag mest och lyssnar, har inte så mycket att tillföra i just de diskussionerna.


I morgon måste jag åka in tidigt på jobbet och sätta mig och göra en pp, ska iväg och prata på ett möte på eftermiddagen. Hade tänkt göra det i eftermiddag men blev inkallad till chefen för att diskutera ett jobb som han funderat ut åt mig. 

Det måste fungera det jag ska presentera i morgon, det är viktigt att få presentera det vi jobbar med. 

Vilken tur att jag har stor erfarenhet av att prata inför grupp.....eller inte :)


Nu är det dags för en kopp te och sedan vila min arma själ


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards