This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Bettan - 1 juni 2010 20:21

Har precis kommit hem från en underbart tung joggingtur, konstigt att det som är så tungt kan kännas så befriande när det är gjort. Det bästa är när man kommer hem att sätta sig på altanen i kvällsolen och njuta av känslan av att ha genomfört det och njuta av att det är sommar. Hunden gillar också att matte har kommit igång med våra joggingturer igen, blir så glad när hon ser mig ta på mig joggingskorna.


Tycker så synd om L för nu är hon sjuk igen, fattar inte varför hon blir sjuk hela tiden. Hon som ska på läger om en vecka och är nog rätt besviken nu över att hon kanske inte kan åka på det. Men än är finns det tid för tillfrisknande, det är bara att hålla tummarna.


Har funderat på det jag skrev igår om hur jag är och inser att jag inte skrev något negativt om mig själv alls och det finns hur mycket som helst att skriva där MEN det tänker jag inte göra i kväll. För nu ska jag gå ut och vattna min plant efter att jag duschat. Det växer så det knakar i mitt växthus, tomatplantorna blommar för fullt och första tomaterna har kommit. Längtar efter att få äta den första solmogna tomaten, tomater köpt på affären äter jag inte för det smakar inte tomat.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards