This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Bettan - 20 juni 2010 22:33

Hade egentligen inte tänkt delta men kände samtidigt att det var ofint att tacka nej.För hur ofta bli man bjuden på ett prinsessbröllop så jag valde att delta genom att titta på tvn. Å visst var de vackra, vilken kärlek som strålade mellan dem. 


Minns ni när man var yngre och låg i sommargräset och kikade upp på molnen, såg olika gubbar och figurer, ifs kan jag göra det även nu :) Idag när jag var ute och joggade så såg jag vattenpölar som hade formerats till olika figurer, ja tänk vad lite man kan roa sig med. 

Har inte sprungit sedan i tisdagskväll för att jag inte mått så bra. När jag sprang då så visade min pulsklocka en mycket varierande puls, ibland var den 60 för att några sekunder senare var på över 200 slag. J trodde pulsklockan gått sönder när jag berättade det. Men dagen efter hade jag migrän så det var pulsen som sa ifrån, i kväll var pulsen som vanligt igen.


Jag har alltid varit impad av mina barns förmåga att orka träna, denna helg är jag mer än impad av R. Denna helg har han tränat 7 timmar och 20 minuter, lördagens pass började med 3 timmars löpning och sedan en timmer cykel. Idag sprang han 2 timmar och åkte sedan 1,20 rullskidor(stakning)....imponerande. Denna träningssäsong kommer hans träning att utökas med 100 timmar från i fjol och jag som tyckte han tränade mycket då :)


Var idag ut och testade utombordaren jag köpt till flotten, den funkar bra om J öppnar bensinkranen och luftningen till tanken, vilket han inte gjorde idag....strulhuvud till make jag har. Måste även påpeka att den enda som fick fisk idag var jag ......


Nej nu är det natten här i huset för oss som ska upp och jobba vill säga, L är ledig så hon kommer nog att vaka in morgonen innan hon går och lägger sig om jag känner henne rätt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards