This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Bettan - 30 juni 2010 21:53

Visst är det härligt när man gör något som inte är riktigt tillåtet? Det har jag gjort idag och jag tänker inte berätta för er vad det var :D

Men det var så otroligt roligt skrattade massor och njöt av spänningen. Å vet ni jag kommer nog att göra om det igen....kan trösta er med att det inte är olagligt i alla fall.


I kväll har jag skjutsat L på jobbet igen, hon och hennes kompisar är så ivriga på att jobba. Hon kom hem stolt och sa nu har jag tjänat 480 kr.

Har även lurat med mig J på en kortare joggingtur, vi vågade inte pga all åska som cirkulerade runt oss. 


Har kikat in på Camillas blogg och tittat på magbilder, såg dessutom att jag var den enda som trodde att det skulle bli en tjej??? Hm kan denna "synska" kärring ha fel??




Av Bettan - 30 juni 2010 08:04

Nästa fredag då går jag på semester, fyra härliga veckor väntar. Struntar i om det är sol eller regn....jag slipper sitta i bilen och köra 22 mil om dagen för att ta mig till och från jobbet.

Sedan blir det dags för nästa nedräkning till att jobbet tar slut.

 

Gjorde en skylt att hänga upp på kontorsdörren igår, ingen ska missa att jag är på semester:)

Ska kolla idag om det går att lägga in bilden som autosvar på mailen, roligare än en text men sedan vet jag inte om det är ok att göra så på en myndighet.

 

Hur som helst så här ser bilden ut:

  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards