This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Bettan - 2 juni 2010 22:22

Jaha då har man varit och kikat på svågerns travhäst, spelat på den och inte vunnit något på henne....men luras nu inte att tro att jag inte vann något. Nä jag gick hem med en storvinst på hela 70 kr:) J gick hem 140 kr fattigare och det är det viktigaste att jag vann mest :)


Träffade även min gamla hovslagare, komiskt nog så har hon gått och blivit allergisk mot hästar. Hon är verkligen på rätt plats i yrkeslivet....


Nu är det bara att krypa ner i sängen och ladda för ytterligare en arbetsdag i Härnösand.

Fick förresten ett kartläggningsunderlag från Norge idag som jag skulle fylla i, oh my good vilka frågor. Det känns som jag ska skriva en rapport om mig själv och hur jag har tycker jag kan uppfylla deras krav på kompetens. Jo tjena vad lätt det här  kommer att bli?? Kanske ska nöja mig med att jobba i Sverige.


Bjuder på en bild på svågerns häst Felicia, nr 11 ingen vinnare idag men vem vet vad som sker i framtiden.

  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards