This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Bettan - 15 juni 2010 21:42

Efter att ha haft fyra ungdomar här hemma har jag lärt mig att gilla mycket av deras musik. När första sonen började spela AC/DC och metallica så var jag väl inte allt för impad av musiken men tur att man inte är sämre än att man kan ändra sig:) Idag var det metallica som gällde när jag tog på mig joggingskorna och gav mig ut. Så härligt att få hämta energi och kraft i musiken när man tränar.


Det verkar som jag blir hemma från jobbet i morgon, har de senaste månaderna fått blåmärken på kroppen utan att ha slagit mig. Får dem på konstiga ställen och de gör ont, igår fick jag två ganska stora inom loppet av 30 minuter på magen. Idag har det dykt upp en på rumpan, en del är små som ärtor andra är stora som knytnävar. Efter att ha gått och gruva mig ett tag så beslutade jag mig för att ringa VC i eftermiddag medan jag körde hem. Sjuksköterskan diskuterade inte ens med mig utan sa bara att jag skulle komma in för undersökning i morgon fm..... Vågade mig att protestera.


Håll tummarna för mig i morgon att det inte är något farligt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards