This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Bettan - 18 juni 2010 21:51

Efter några dagar med huvudvärk så återkom livet så sakta på eftermiddagen, har mest bara legat som en zombie och inte gjort någonting alls. Igår vågade jag mig på ett litet litet glas punch till pannkakan....det skulle jag inte gjort.


När livet började återvända så blev jag så sugen på skorpor men hade inga hemma, vad gör man då om man inte känner för att åka på affären....vet inte hur ni gör men satte igång en deg så nu doftar det underbart av skorpor som ligger i ugnen på torkning. Ska bli så gott att få fika te och skopor i morgon.


I kväll tittar jag på fotboll mer eller mindre under hot, råkar jag röra dosan skriker sonen och maken i ren och skär panik. "Tycker du att det är något att se" säger de om programmet om kungafesten. I mitt stilla sinne så tänker jag "tycker ni det är något att se" när 22 fullvuxna män jagar en boll. Vilken tråkig match sen, den sämsta jag någonsin sett.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards