This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Bettan - 5 juni 2010 22:46

Fredag blev bättre än vad jag trodde trots att svärmor blev sjuk. Hon har troligen fått problem med sina kranskärl, ska få komma till Sundsvall och göra en röntgen och sedan blir det en operation i så fall.


J och jag åkte till stugan i alla fall, L stannade hemma. Vi åkte upp med brädor och lite annat som J behöver nästa vecka för att bygga vårt nya uthus. Jag målade klar vår vedbod och näst sista sidan på vår stuga. Nästa helg så ska jag måla det sista sedan så är det bara att kitta fönstren och måla dem.  Det är nog det jobb som tar mest tid antar jag. 

Jag hoppas att R kommer hem till helgen och kan börja snickar på flotten så att den är klar till midsommar.


J och jag stannade kvar i stugan till idag, så avkopplande att bara vara på två. Vi sa det att vi vet inte när vi var ensamma senast. En konstig känsla att inte behöva ta ansvar för någon annan än oss två men riktigt skönt samtidigt.


Nu ska jag nog försöka sova lite..............................

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards