This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Bettan - 3 mars 2011 21:22

Har städat i kväll, hur kul är det på skala ett till tio? Minus tio utan tvekan...

Det man gör idag syns inte i morgon, det finns så mycket annat som är roligare att göra.  Som att vara ute och röra på sig men i kväll fick det stå över för städningen dessutom fick jag besök av Frida över en kaffetår i kväll.


Har garnerat min smörgåstårta så nu är den klar för att avnjutas som middag i morgon. Ser riktigt bra ut för att vara jag som gjort den, hoppas den smakar bra också.


I morgon är det min födelsedag och jag insåg igår att det är 17 år kvar innan jag går i pension, vart har mitt liv tagit vägen? Jag känner mig inte så gammal och "nästan pensionär" men det är bara att inse att kärringen är gammal. Är man farmor är man "asgammal" och när minsta barnet ska fylla 16 år då är det bara att inse fakta.


Om 17 år då övningskör mitt första barnbarn för körkortet och säkert har mycket annat hänt också i livet. Saker som jag kunnat styrt över och vissa saker som jag inte kunnat rå på men en sak är säkert jag har levt livet fullt ut. Det är mitt löfte till mig själv, precis som en jobbarkompis skrev på sin facebook för ett tag sedan......jag drack oboy till middag å det får jag för jag är vuxen!


Jag får leva livet fullt ut och som jag vill för jag är vuxen!


"Att vara fullvuxen betyder att man kan göra


som man vill på sin egen bekostnad"



    

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards