This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Bettan - 31 mars 2011 21:08

Ni som följt min blogg minns säkert att när jag var hos homeopaten så sa han till mig att jag skulle börja drömma. Det har jag börjat gjort, jag drömmer hela nätterna så mycket att det nästan är jobbigt. Jag drömmer inte om min barndom som han sa men det kanske kommer det också med tiden.

Jag är så slut när jag vaknar, jag minns inte allt jag drömmer utan oftast minns jag bara att jag drömt. Dessutom vaknar jag ofta på natten av en dröm, ska bli riktigt intressant att se om drömmar från min barndom kommer å vad det är som han vill att jag ska drömma om.


En annan mystisk sak som hänt med homeopaten är min magen, när jag hade varit där förra gången så fick jag enorm värk i magen. Kunde bara leva på filmjölk till slut var det ohållbart så jag ringde honom. Han gav mig rådet att ta medicinen med vatten, vilket jag glömde naturligtvis MEN från den dagen så försvann magsmärtan. Bara för att jag pratade med honom på telefonen???


Ska dit och träffa honom sista april igen, då hoppas jag på att få börja äta hormoner för det har han sagt att jag kommer få. Det ska jag få för att jag inte går ner i vikt som han tänkt sig.


Är enormt glad över att jag kunnat springa igen, inte med samma lätta steg som innan jag föll så illa men jag kunde springa igen och det var både skönt och KUL!


Till helgen är det dags igen. Det är vår, vi ska åka till stugan för första gången för i år  

 Vi ska pimpla, fika och må gott, ska ta med skotern så vi kan åka lite också. Hoppas bara att det blir fint väder.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards