This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Bettan - 29 mars 2011 20:57

Har i kväll varit och fikat med brorsan som fyllde år i söndags. Köpte honom lite fiskepirkar, sånna som jag skulle vilja ha själv måste nog åka in där och köpa några i morgon till mig. Ska åka upp till stuga och fiska lite i helgen, ska inte stanna där för det kommer vara dj*igt kallt.

Vilket påminner mig om att jag måste köpa mig en sovsäck för riktig kyla för vi funderar på att sova där till sista april.


Idag fick jag ryggen friskförklarad, så nu blir det till att börja jogga igen. Kanske redan i morgon om jag hinner, ska få främmande som kommer med röding.


I lördags när jag skulle fota barnen på skidskyttetävlingen så slutade objektivet fungera. När jag plockade löst det så skramlade det bara, gissa om jag blev besviken. Googlade efter ett nytt och dröm om min förvåning när jag fick tag på ett brännnytt för 1200 spänn. Prisvidden var mellan 1200-3700 för samma objektiv???

Hur kan det skilja så mycket på ett å samma objektiv? Hoppas på att det ska komma i morgon, blev impad av firman för 30 minuter efter att jag lagt min beställning fick jag ett mail om att de skickat min vara!!


Har de sista dagarna har funderat lite på manligt och kvinnligt.... igen.

När maken säger att han städar då har dammsugit. När jag våttårkar golvet brukar han säga, jaha du storstädar. Jag säger att jag dammsuger när jag gör just det. När jag storstädar så är det storstädning jag menar med fönster putsning, dammning mm. Är det bara min man som tänker så här?

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards