This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Bettan - 6 mars 2011 22:07

Jaha då har en helg gått igen, undra vad jag gjort av tiden? 

Idag har den mesta av tiden gått åt till att sitta i bilen, vi åkte tidigt i morse till Hede för att titta på Linda när hon tävlade. När vi kom fram hade de flyttat fram starten så vi hann inte dit i tid. Å andra sidan så var hon tvungen att bryta pga smärta i sina fötter. Det är andra gången på två tävlingar nu så nu är jag på jakt efter ett par nya pjäxor men det är inte det lättaste en vinter som denna. 

Men förhoppningsvis har vi ett par på gång, förhoppningsvis så kanske de kommer innan hon ska till Finland på torsdag.


Har som sagt suttit i bilen nästa 70 mil idag därför var det riktigt skönt att ge sig ut på en joggingtur. Hunden var inte så ivrig på att springa i kväll så jag undrar om det är dags att byta batteri på henne :)


Har lånat med mig en tonåring hem idag, ska bli så roligt att få låna Felicia några dagar och Linda får en träningskompis.


Nej nu ska jag njuta av det sista av det som återstår av den helg som försvann puts väck.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards