This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Bettan - 5 april 2011 21:27

Trot om ni vill men jag hade ingen träningsvärk i morse när jag vaknade. Så skönt men nu känns det som det är på väg efter min joggingtur. 

Med tunga ben men på något konstigt sätt med lätta steg tog jag mig runt milen, är lite stolt över mig själv faktiskt. Kärringen börjar bli tränad :)


Så när jag kom hem hade Linda bakat en LCHF kladdkaka som vi nu har ätit, supergott. Den smakade väl inte riktigt som en kladdkaka men spela roll, den gick att äta och var inte full av kalorier - och kolhydrater bara fylld med nyttigheter :)


Nu ligger det en här på och väntar på en massös å det är inte maken utan är en tonåring. Bäst att utföra min uppgift.....för husfriden skull.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards