This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Bettan - 23 april 2011 22:07

Denna dag har tillbringats i sommarstugan, har städat och fejat så nu är den klar för sommaren. Det fattas bara ett fönster....he he. När jag skulle putsa fönstren så ramlade en båge ut, gissa om jag blev paff då. Aja tur man är gift med en fd glasmästare :)


Årets första fika ute på gräsmattan är intagen och årets första middag är äten ute. Hade fått röding av en vän, saltade och pepprade dem innan vi åkte iväg. Grillade dem över öppen eld, hade rullat in dem i folie. Gjorde även en potatisgratäng som jag gräddade i vedspisen. Behöver jag säga att det blev supergott och inte smakade det sämra av att maten åts ute i solen.


I morgon åker vi tillbaka och "krattar", tar dit åkgräsklipparen för det är så enormt med sork spår i gräsmattan, vill inte stå och kratta i mig något elände från dem. Sedan ska det inte förnekas att det går fort att kratta med åkklipparen :)

Den tiden som blir "över" kan användas till något roligare som att fiska, tror jag ska göra en tur till sjön och se om den är öppen.......kanske det går att ta ut flotten.


Å förresten GLAD PÅSK på er alla som orkar läsa mig blogg?!

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards