This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Bettan - 13 april 2011 22:06

Nu ska jag göra som min favorit björn...sova.




och vi önskar er alla en 

Av Bettan - 13 april 2011 21:34

För en dag sedan fick jag en kommentar på mitt facebook konto om hur jag hann med allt. 

En sak är säker, jag hinner inte med allt!!


Mitt hem ser ut som ett kaos, tvätten blir inte alltid tvättad i tid men min familj får mat på bordet alla dagar. Saker ligger inte där de borde ligga osv. Jag har alltid prioriterat att finnas tillgänglig för mina barn, skjutsa dem till deras aktiviteter mm

Jag prioriterar att få leva, leva för mig är att få komma ut men även att få röra mig. Sitter jag inne på kontoret hela dagarna så kan jag inte bara åka hem för att bara vara inomhus på kvällstid också då blir jag tokig.


Ja ja, nu vet ni att ni inte bör komma objuden till mig, ge mig en timme eller två att röja kanske hinner jag sno ihop en kaka också då på den tiden. 


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards