This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Bettan - 11 april 2011 21:40

i alla högsta grad men varken mer eller mindre.


När mamma var här i lördag så sa hon till mig att jag skulle äta zink för att bli friskare fortare. Trodde inte riktigt på henne men googlade, hm tanten hade rätt, bara att erkänna. Var och köpte mig berocca(har 10 mg zink) och inte vet jag men jag vill tro att det är den som gjorde att jag blev friskare redan dagen efter. 


Idag på em kände jag mig så pass pigg att jag tog mig ut på en promenad(upplevdes som ett marathonlopp) med hunden, vi gick 2 km i strålande sol. Mötte en av mina bekanta å hon säger - Men gud så smal du blivit! Så himla kul att få höra(trots att hon är i nästan är blind). Vet ni? Jag kände formligen hur jag krympte men det var ju bara visuellt i min hjärna men det var som sagt kul att få höra en gång i livet att man är smal.....första å sista gången misstänker jag.


När jag gick så såg jag allt som tinar fram nu när det är vår och kunde inte låta bli att fundera på varför folk slängt vissa saker. Bland annat så låg det en hel citron och simmande i ett vattenfyllt dike. Varför slänger man en hel citron efter en riksväg ner i ett dike? Nu förstår jag inte överhuvudtaget inte varför man slänger saker ut i naturen.


Nej nu ska det här liket krypa ner i sängen och försöka bli pigg till i morgon.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards