This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Bettan - 9 april 2011 10:00

Sitter här och snorar, inte det man önskar sig när det är helg och man är ledig. 

Hade så mycket jag ville hinna med i helgen men nu är det bara att lyssna på kroppen. Ska försöka orka med att så lite frön idag i alla fall för snart går det att börja i växthuset, satte petunior och purjolök igår(för sent jag vet men det växer om det vill)


Hämtade mina pelargonsticklingar igår och planterade dem, hoppas de överlever och blir stora och fina. Köpte en sort där blommorna i klasarna ser ut som tulpaner, en sort som blommar sammetsrött nästan svart. en som blommar stora vita blommor. Men inte minst en sort som ska jaga bort myggor, hoppas verkligen den fungerar för de ska stå uppe i sovrummet.


Hade kunnat köpa hur många andra sorter som helst för det fanns massor med roliga men nu blev det de här. Tänk jag som inte ens brukar gilla pelagoner :)


Så här ser mina nya pelargoner ut.


Beställ pelargoner



Hängpelargon 'Tomke' 3 stDoftpelargon 'Moskito Shocker' 3 stZonalpelargon 'Cato' 3 st

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards