This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Bettan - 19 april 2011 21:55

Idag gjorde jag en bedrift, cyklade hem från jobbet, gick fortare än jag trodde att cykla 22km. Det tog "bara" 1 timme och 15 minuter, ni som åkt från Sollefteå mot Långsele vet att det är rätt bra uppför precis heeeela vägen.


Planen är att jag ska cykla tre dagar per vecka ToR, vi får se hur det går med det.


Har en nervös tonåring som ligger och försöker sova nu, hon ska iväg och jobba i morgon. Stora syster har varit här i kväll och lärt henne hur man städar toaletter, putsar fönster osv. Jag tog till tipsen om hur man fick rena fönster och speglar på enklaste sätt, toaletten fick de städa.....man lär sig ju inte av att prata "learning by doing"


Känns skönt att det är lite lång ledig snart, den tiden ska användas till att städa ur sommarstugan. I morgon tror jag att den fårfiol jag fick förra veckan rökas, det är så gott med rökt fårfiol. Det jobbiga är att hålla röken vid liv så länge att den blir en bra rökning.


Vad gör ni i påsk?

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards