This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Bettan - 7 april 2011 22:24

Hade tänkt sova men det gick inte pga av all storm utanför mitt hotellrum därför sitter jag här och skriver trots huvudvärk och förkylning.


Konferenser kan vara hur tråkiga som helst men inte den jag är på nu. Den är så rolig, så intressant men så leds den också av en fantastisk kvinna.


Tänk att det finns så trevlig människor, men fantastiska yrken å alla jobbar vi inom samma kompetensområde utan att igentligen konkurrera med varandra.

En av dem jag träffat är professor inom katastrof medicin, en jobbar med att utreda olyckor/haverier.


En kvinna som är här har en firma på sidan om och gör granhonung, www.skogensskonagrona.se

Det smakar skog, fast sött eller rättare sagt så tycker jag det smakar badtunna på ett positivt sätt. Fick en burk av henne som jag ska ta med mig hem och bjuda familjen på.


Idag har Robban åkt till Finland för att tävla i en landskamp mot Norge, Finland och Ryssland. Håll tummarna för honom att han får en bra tävling i vinter för det är han värd.


Nej nu ska jag försöka sova, trots blåsten.


Av Bettan - 7 april 2011 08:04

Idag är jag 

  • på resande fot
  • konferensdeltagare
  •  trött
  • små förkyld

De två sista punkterna gör att det är synd om mig!!!!

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards