This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Bettan - 7 januari 2012 22:12

Har suttit och knåpat på en ny blogg men dit kommer ingen få access, den är min egna hemliga vrå. Där kommer bara jag vara och skriva av mig.


Har egentligen inte gjort något överhuvudtaget idag förutom att se på tv, det är tuffa dagar när det är skidor och skidskytte på tvn. Har i alla fall hunnit med en hundpromis en kort rackare på 5 km.


I morgon packar jag och Linda bilen och åker mot Sveg, ska bara in till Östersund en sväng och byta ett modem på elgiganten. Kanske vi kikar på lite reor också, skulle behöva ett par nya skor/stövlar. 


Nu återgår jag till mitt feta grekiska bröllop, tekoppen och stickningen.

Av Bettan - 7 januari 2012 11:46

Ibland blir det inte som man tänkt sig och idag blev det så. Skulle åka och hälsa på en kompis som jag inte besökt på länge men hon ringde för en stund sedan och undrade om vi kunde skjuta på det för hennes söner spelade fotbollsmatch idag. Självklart gör jag det, vem vill missa sina barn när de idrottar....inte jag i alla fall.


Fick i morse veta att en av mina grannar avlidit, konstigt att vi bor så nära varandra men man vet inget om det ändå. Hur som helst hoppas jag att du fick krypa in Svens famn igen Kerstin, för jag misstänker att han blev riktigt glad över att få träffa dig igen. 

Nu förstår jag också varför ni var så närvarande hos mig för några kvällar sedan......


Vila i frid Kerstin och tack för allt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards