This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Bettan - 18 januari 2012 08:40

Om man är som jag, medelålders och lönnfet då gör man inte det som jag gjort de två senaste zumbapassen. Jag har stått längst fram och kört programmet tillsammans med instruktören men det är det jag gjort.

Saken blir ju inte bättre av att jag inte kan danserna i programmet och har minimalt med taktkänsla, åh vad jag tycker synd om dem som står bakom mig på passen.


Varför utsätter jag mig då för detta? Jo dels för att jag dragit i gång kursen, dels för att det är så jäkla kul med zumba och för att det är nyttigt för en lönnfet, taktlös kärring som jag att stå framför en massa människor och göra fel.


Nackdelen med att stå längst fram är att man inte får någon möjlighet att vila på hela passet, står man längst bak kan man maska lite om man vill......

Så idag har kärringen träningvärk men oerhört glad att jag vågar göra bort mig och visa upp min feta hydda :)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards