This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Bettan - 24 januari 2012 21:29

Slöare än slöast är jag just nu med uppdateringarn nu för tiden. Antar att det tyder på att det händer väldigt lite i mitt liv just nu. 

Eller så händer det så mycket att jag inte hinner med att skriva här, välj själv vilket alternativ ni tror på :)


Från i morgon och resten av helgen kommer jag i alla fall ha fullt upp-

Onsdag: hämta dotter i Östersund

Torsdag; skjutsa dotter till Sundsvall

Fredag: Skjutsa och kika på son som åker SM i Östersund

Lördag: D.O

Söndag: Skjutsa dotter till buss i Östersund

Man ska roligt jämt :)


På tal om roligt så har jag varit på zumba i kväll men i kväll var varken huvudet eller kroppen med, gjorde fel precis hela tiden. Är man amatör så är man och inte blir det bättre av att man är en taktlös amatör. 

Aja nu är det ända till Söndag innan nästa pass blir av.


Nu ska jag roa mig med att riva upp en stickning som gått liiiite fel.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards