This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Bettan - 12 januari 2012 20:27

Nämen en uppdatering kanske vore på sin plats för här har det ju inte hänt så mycket den senaste tiden.


I och för sig har det inte hänt så mycket i mitt liv just nu heller i vissa hänseenden å mycket i andra men vad tänker jag inte berätta här ;)


Ikväll har vi roat oss med att leta kurrykors, maken har fått för sig att hans säng står över ett sånt. Jag var iväg och köpte pekare idag och vi har testat. Jo det fanns kurrykors i hans halva av sängen och i en av barnens sovrum så nu kommer vi nog att ägna oss åt att möblera om i helgen. 


Kan också berätta att idag var jag så arg idag så det går inte beskriva med ord, på vem har ingen betydelse men bara jag tänker på det så kokar det inom mig. Fy för den lede säger jag bara, just då i den stunden önskade jag att jag kunde säga p r e c i s vad jag tycker. Men en annan gång ska jag göra det, ska bara bida min tid. Tro nu inte att jag tänker säga något fult eller hota eller så, nä jag ska säga "sanningen" lugnt och sakligt men måste som sagt vänta lite.


I morgon måste jag ta mig i kragen och försöka få undan julen, så jag kan få ledigt resten av helgen. Inser just nu att det faktiskt är fredag i morgon, nice :)


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards