This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Bettan - 19 januari 2012 21:15

Måste berätta något roligt som hände när jag var och köpte hundfoder i början av veckan.


Jag kom in i butiken, gick runt och kollade lite. Jag såg att butiksbiträdet kollade extra mycket på mig och sedan när jag började läsa på ett nytt foder som kommit in så var hon extremt hjälpsam.

Helt plötsligt så säger hon - Visst är det du?

Jo jag är jag liksom men vad menade hon tänkte jag. Sedan sa hon - Du som är brukar vara på Ica X ?

- Nä, vet inte vad det är för butik blev mit svar.

- Jo men visst är det du?

- Nä

-Jo men visst brukade du vara på tv?

- Nej, nej

- Jo men visst har du varit och lagat mat i tv?

- Nej, jag har aldrig varit på tv.

- Oj då har jag blandat ihop dej med någon annan.


Hon blandade ihop mig med Linda som var med på mästerkocken....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards