This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 februari 2012

-28

Av Bettan - 2 februari 2012 22:07

Visar termometern just nu, kallt är det ute med andra ord men det är det inte här inne. Vi har eldat i vedspisen så det är som en bastu och då ska ni när ni läser vi läsa att maken eldat. 

Misstänker skarpt att han tror att det kommer bli - 28 även här inne.


Har i kväll stickat klart min mans vantar och faktiskt fäst alla trådar, det absolut tråkigaste som man kan göra men jag tänkte att eftersom det är så kallt ute så kanske han ville ha sina vantar i morgon.

Har också börjat ett par handledsvämare åt en vän, de blir riktigt fina men nu gjorde jag fel så nu ska jag krypa ner i sängen och sura lite.


Men om någon missat det så är det fredag i morgon



-28

Av Bettan - 2 februari 2012 22:07

Visar termometern just nu, kallt är det ute med andra ord men det är det inte här inne. Vi har eldat i vedspisen så det är som en bastu och då ska ni när ni läser vi läsa att maken eldat. 

Misstänker skarpt att han tror att det kommer bli - 28 även här inne.


Har i kväll stickat klart min mans vantar och faktiskt fäst alla trådar, det absolut tråkigaste som man kan göra men jag tänkte att eftersom det är så kallt ute så kanske han ville ha sina vantar i morgon.

Har också börjat ett par handledsvämare åt en vän, de blir riktigt fina men nu gjorde jag fel så nu ska jag krypa ner i sängen och sura lite.


Men om någon missat det så är det fredag i morgon



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards