This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Bettan - 4 februari 2012 21:14

Milda Matilda vad kallt det är nu, har knappt stoppat ut huvudet utanför huset. Sitter mest i soffan och stickar, ser på tvn och mår allmänt gott av att bara vara.


Just nu så ska jag repa upp ett par varv på min stickning så där lagomt kul en lördagkväll. 

Måste väl också bylta på mig lite kläder och gå ut med hunden, hon har verkligen knipit idag för hon vill inte gå ut i onödan.

Tänk så lätt det är att glömma, i fjol så hade vi nästan inte en dag under vintern som det var mildare än -20 och nu har vi haft - 30 i ett dygn och vi klagar på kylan. Nåja jag är väl kanske inte nå bättre på det heller fast jag tycker inte det går någon nöd på mig bara jag slipper vara ute.


Ska man ut så gäller det att klä sig med förstånd..

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards