This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Bettan - 17 februari 2012 20:07

Kom hem från jobbet med en dov huvudvärk idag, vem vill ha huvudvärk på en fredagskväll? Inte jag i alla fall, inte för att jag skulle göra något speciellt men ändå.


Efter att ha ätit tacogratäng till middag så frågade jag maken om vi skulle ta en sparktur med hundarna då det är så härligt vädre ute nu. Efter viss tvekan så fick jag med mig honom men det blev en riktigt lång tur, en och en halv timme. Hundarna var överlyckliga över att få springa, det är svårt att få "fart" träningar framför allt för jämthunden under vintern. Det går ju inte att släppa honom för då drar han till skogen för att jaga, därför är det så skönt när det går att åka spark med honom. 


Nu sitter man här i soffan, huvudvärken är borta och jag har tagit mig ett varmt bad, rätt nöjd med tillvaron :)


Sonen har landat i VM byn, nu är det bara att hålla tummarna för honom..


Det har gått ut varningar för snökaos i helgen, det vore så typiskt när vi beslutat oss för att åka skoter i helgen.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards