This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Bettan - 15 februari 2012 20:39

Dags för att skriva några ord men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dagarna går och jag blir bara gamlare och gråare för var dag som går.


Men en sak som är härlig är att det är ff ljust när man kommer hem från jobbet, nåja det skymmer. När jag kom hem i kväll frågade maken om vi skulle ta hundarna på en promenad innan vi lagade mat, han ville ta vara på ljuset. Klokt, vi gick en ganska lång skogspromenad, Foxy fick springa lös och hon hittade en älg att spåra.......ville inte alls bli kopplad igen.


Idag blev det Björn Ferrys laxlåda igen, vi formligen älskar den och den går så himla snabbt att laga. 


I morgon sätter sig Robban på bussen och åker på VM äventyr, tänk att min lilla grabb ska vara med på något så "fint" :) 

Nu ska vi inte ha allt för stora förväntningar på honom, han är där för att lära och huvudsaken han kommer hem och är nöjd med sin vistelse och sin insatts.


Igår bakade jag(och en kollega) brända bullar till semlor åt gubbsen på kontoret, de blev så glada och inte blev det sämre av att de kunde få göra sig en semla idag också.  Tror att jag fick några pluspoäng av dem och jag tänker krusa dem lite till på fredagsmorgon för då tänker jag bjuda dem på nybakta frukostfraller. Jag tänker faktiskt sätta en kalljäst deg och ta med på jobbet grädda dem på jobbet. 

Fredagsmacka alá Bettan ska de få, gubbsen. 

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards