This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Bettan - 21 februari 2012 21:38

I morgon kommer jag vara extra nervös, då ska Robban starta igen VM. Denna gång kör han tredjesträcka på stafetten och jag är så orolig att det ska bli som i måndags när han skulle köra stafetten. 

Hans hjärta började rusa och slutade inte, de svenska landslagsledarna beslutade sig för att tvinga honom att bryta tävlingen.....vilket jag misstänker inte var det lättaste att få honom att göra. 


Han mår idag bra och har varit och tränat men det gör mig inte så mycket lugnare men samtidigt måste jag lita på att han vet vad han gör. Det samma gäller landslagsledningen men jag vill ju att han ska få tävla och göra rätt för sig.


I kväll gjorde jag mitt 4:e zumbapass på tre dagar, galet.....roligt och jobbigt men nu ska jag vila mig till söndag kväll.

Nu har jag enorm träningsvärk i rumpan, skönt till viss del men man tycker ju att man kunde få gå ner lite i vikt också med tanke på att jag sliter som jag gör.


Nä nu blir det en kopp te sen ska jag sova och vila bort snuvan

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards