This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Bettan - 15 juli 2010 21:59

När jag vaknade för att skjutsa Robban till jobbet så hade jag en mördande huvudvärk, så när jag kom hem igen så tog jag en huvudvärkstablett och somnade om igen. Kan inte påstå att jag mådde så mycket bättre när jag vaknade igen. Var helt slut och hade ingen energi alls men vi hade lovat sonen att åka och fiska så vi packade bilen och stack iväg när han kom hem från jobbet igen.


Vi fiskade en hel del och fikade massor, jag tror jag fick 12 eller 14 aborrar så det blev bra fångst idag. Efter det åkte vi till vår stuga och grillade och klippte gräset för det har vi inte gjort på några veckor....det var långt. Väl hemma igen så börjar vi så smått inse att solen tagit bra på oss medan vi var ute på sjön, maken ser en aning röd ut i ansiktet.


Har även varit till stallet en sväng och kikat till min lilleman, han hade tydligen rymt idag men nu stod han så fint i sin hage och betade. Hans skada verkar vara bättre så kanske blir det ridning i morgon en liten skogstur. 


På lördag blir det allvar för då är det tantläger...då jäklar ska vi tanter rida dressyr och hoppa. Det brukar vara årets höjdpunkt men i år gruvar jag lite. Brukar inte ha en unghäst på lägret precis :) men det sägs ju att det som inte dödar härdar. 


Kommer troligen var lyrisk på söndag å som tur är så har min häst lugnat ner sig så jag kan känna mig rätt lugn ändå. Men träningsverk kommer jag att ha utan tvekan.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards