This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Bettan - 20 juli 2010 09:43

Skrev ett långt inlägg igår kväll men datorn hängde sig, vad glad man blir då eller inte. 


Hade hoppats att någon i min familj i helgen skulle ha sett behovet av att klippa gräsmattan men tydligen var det ingen som såg det. Det innebär att jag måste ut och klippa det nu innan det börjar regna.


Igår var vi i Östersund, Linda hade återbesök hos sjukgymnasten. Åh vad glad jag är att vi fått möjligheten att få hjälp av henne. Tänkte när jag satt där och lyssnade på samtalet mellan Linda och Maggie att det måste vara underbart för Linda att äntligen någon som förstår och framför allt tror på att hon har ont, för första gången på 6 år. 


Naturligtvis gjorde jag av med massor med pengar men de är ju till för att förbrukas inte för att sparas på hög ;) Bland annat så köpte jag exklusiva satinlakan och påslakan, å så skönt jag har sovit i natt.  Så kul när man kan hitta bra grejor på rean, skulle ha kostat  närmare 2000 och jag fick loss dem för 600. Fast det kostade så känns det ändå som om jag sparat pengar och dessutom så fick jag äntligen sova skönt i denna värme. Fattar inte varför jag envisats med att ha vanliga bomullslakan i alla dessa år när jag inte gillar värme men är man dum så är man.


Dags att ta tag i dagen!



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards