This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Bettan - 18 juli 2010 20:57

Insåg idag att jag har minnesluckor från igår :) Igår var en dag när jag hade en enorm huvudvärk, tordes inte berätta för någon hur ont jag hade för jag ville så gärna vara med på lägret. Tror inte jag haft så ont i huvudet på år och dar som jag hade igår. Ett tag trodde jag att det var en hjärnblödning på G när jag mådde så fruktansvärt illa. Det var inte solsting för jag vaknade med det på morgonen. Blev riktigt rädd när jag insåg att jag inte minns något från igår.


Idag när vi avslutade ridlägret så gick Pernilla igenom vad vi gjort för övningar igår och idag. Jag satt där och visste inte vad hon pratade om när hon gick igenom gårdagen. Det enda jag minns är att Pernilla tyckte att jag inte var tuff nog men usch så otäckt att inte minnas :(


Idag har min huvudvärk varit borta så idag har jag minne av vad vi gjorde idag och idag har jag haft superkul. Däremot så hade lilleman jätteont i sin ryggmuskelatur så jag lät honom vila. Första lektionen gick jag med min andra häst Filippa och hon gick riktigt bra idag utifrån sina förutsättningar, framför allt gick skänkelvikningen föredömligt.  Till lektion nr 2 så fick jag låna Imsan en av de hästar jag fick lära mig att rida på :) Så kul att få rida henne igen måste vara minst 8-10 år sedan sist och hon var helt underbar att rida.


Vi hoppade!!! ....tänk er att jag av alla människor tyckte det var kul att hoppa. Längtar verkligen till det går att jobba med Manga på samma sätt.


Tyvärr så finns det nog inga kort på mig och Imsan när vi hoppade för det hade varit så kul att ha. 


Har också insett att jag inte vet vad som är höger och vänster, gjorde några tabbar idag när Pernilla sa rid i vänster varv och jag gör tvärt om....tur att jag inte är ensam om det, hörde att det fanns andra tanter i helgens gäng som fick sina pikar för det idag också.


Nu är det dags för en dusch och sedan ska det ätas scones och hemmagjord jordgubbsmarmelad gjord på egna jordgubbar från landet.


Tre veckor kvar av semestern   känns gött!



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards