This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Bettan - 28 juli 2010 22:12

Har varit slö några dagar med att uppdatera bloggen, har inte haft så mycket att skriva. Dagarna flyter på så där härligt slött när man har semester, man tar dagen lite som den kommer.  


Idag hade jag bestämt mig för att städa men det blev ju sol å då går det ju inte att städa så jag klippte gräsmattan i stället. Efter det så var det dags för lektion med Manga, Linda valde att rida för första gången på länge. Jag är alltid så orolig när hon rider, har ff bilden på min näthinna när hon gick omkull och hamnade på IVA pga att hon inte var kontaktbar och inte kom ihåg vad som hänt. Nu gick det jättebra och Linda strålade av glädje. Blir det lektion på lördag igen så ska hon rida igen.


Idag blev det pannkaka till middag och ärtsoppa, ärtsoppa äter man inte utan punch, så jäkla gott. Bjöd även min man på en GT i kvällsolen, alltid lika läskande.


Idag har jag vilodag från min jogging men i morgon ska jag nog cykla upp till mina föräldrar. De har bjudit oss på surströmming, har faktiskt inte ätit det något än i sommar. På fredag ska vi försöka hinna åka upp till stugan, har faktiskt inte hunnit vara där något alls under semestern pga att Robban behöver skjuts till och från jobbet. Misstänker att gräset är riiiiktigt lååååångt där nu. Kanske kan vi vara där någon natt nästa vecka OM vi kan ordna skjuts till Robban.


I morgon hoppas jag på att få se en första bild på mitt barnbarn, då ska de på ultraljud. .......spännande :) 

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards