This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Bettan - 17 juli 2010 21:00

Det har jag fått höra hela dagen idag, att jag måste bestämma mig....trots att jag använt skänklarna enormt, tagit till spöet och använt rösten en massa så har det inte varit nog. Min häst ville inte gå i trav trots alla mina försök. Sitter nu och tittar på mina ömmande fötter och undrar hur jag skulle kunnat driva på honom mera.


Första passet gick riktigt bra till en början tycker jag men andra passet då sket det sig totalt, insåg då att jag inte skulle ha anmält mig till lägret. Jag har ingen häst ännu som fixar det då han blivit för lite riden i vinter när jag varit borta så mycket. Hade lika gärna kunnat gjort som Gudrun Schyman, eldat mina pengar :) Det var vid det andra passet som alla började prata om att jag inte var bestämd nog och det kanske är så att jag är för vek men troligast att jag är en för dålig ryttare. 


Tanken var när jag anmälde mig till lägret att  jag skulle stärka min kunskap och mitt mod men det verkar som det blir precis tvärtom. 


Nåja nu har Manga och jag framtiden framför oss och framför allt det är ju en ny dag i morgon. Han har ju dessutom varit skadad mesta tiden av den här veckan.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards