This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Bettan - 7 juni 2011 22:07

Det sägs att man lär sig nya saker så länge man lever.

Idag lärde jag mig något nytt, man springer inte när det är 25 grader varmt utan att ha vätska med sig om man tänker springa länge!!!


När jag sprungit i 45 minuter började det gå tungt sedan kom huvudvärken vid 55 minuter och  på det så blev jag riktigt illamående. Misstänker att jag drabbats av vätskebrist, snart 50 år och begriper inte bättre?? Å andra sidan var det mulet när jag stack iväg men strålande sol efter 20 minuter.


Råkade dessutom stanna till en stund i skogen för att dra upp byxbenen för att jag svettades så hemskt. Tror aldrig jag sett så mycket mygg, det var svart runt mina ben. Nu äter inte myggor mej men min stackarshund var hårt ansatt.


För er som undrar.......förhandlingen har inte kommit någonstans så ni precis som jag får vänta på slutresultatet.


Inga glasögon har synts till.....oj oj nu försökte jag visst vara rolig men hur som helst jag skulle gärna vilja ha dem nu.


I morgon blir en spännande dag, ska kika på mitt skattekonto. Tänk om jag är en av dem som ska granskas, hoppas inte på det för jag behöver mina pengar NU!



Till sist, kom ihåg att dricka vatten det är livsviktigt!


Av Bettan - 7 juni 2011 13:32

men jag prövar på något nytt........

jag förhandlar!

De ni......


Har fjärilar i magen, för jag vet inte vad som händer nu

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards