This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Bettan - 20 juni 2011 22:34

Då var man hemma efter en tjänsteresa till Stockholm, trött och slut är man i alla fall. Upp strax före kl 5.00 och kom hem för en stund sedan, stressat med allt som ska hinnas på några timmar där nere.


Nog är det skönt att komma hem till hemmets lugna vrå allt :)


Gjorde förresten ett riktigt fin entre på ett fik idag, klev in och halkade på något som någon tappat där, typ grädde från en tårta. Grejor flög runt mig och jag slog i knät så det är dubbelt så stort nu.....sånna här gånger är det skönt att man är i en stad där ingen känner igen mig.


Vad det regnar ute nu men det ärbra för mina potatisar och för att inte tala om mitt trädgårdsland. Det är så fint, det är så länge sedan jag hade sånt fint land. Har ätit rädisor därifrån, tror nästan jag måste knäppa ett kort nästa gång jag öppnar upp väven så ni får se mitt nästan ogräsfria land.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards