This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 10 juni 2011

GT

Av Bettan - 10 juni 2011 22:50

Att baka idag var inte det smartaste jag gjort på länge men var tvungen trots 29 grader varmt i köket och 31 ute. Så går det om man skjuter upp saker och tror att det ska bli bättre i .morgon.......det har bara blivit varmare för var dag.


Men nu står tårtan nästan klar, frostingen ska på i morgon. Kanelbullar och rabarberpajen väntar bara på att bli avsmakad.


Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda för en dag på flotten i morgon för där ska vi fira vår 18 åring i morgon. Kan det bli bättre, strålande sol, fika och fiske? 


Jo kanske, en gin och tonic så är livet helt perfekt......så får det bli. Ska ladda termosen med det så den är riktigt kall :)


Kanske det kan bli ett dopp också i sjön.......fast är man badkruka så finns det väl risk för att det inte blir av.

Av Bettan - 10 juni 2011 08:37

Har de senaste veckorna haft svårt att somna på kvällarna, ligger där och vrider mig i sängen timme efter timme. Sömn bristen börjar nu göra sig till känna, är yr, glömsk och framför allt supertrött.


Försov mej därför i morse men beslutade mig snabbt för att inte stressa, satte mig ute på altanen och åt min frukost i lugn och ro. Hade kunnat sova ännu längre och nu går ögonen i kors av trötthet.


Vad kan man annat förvänta sig av flera veckors sömnlöshet för man blir inte pigg av att ligga och titta i taket till 3-4 på morgonen och sedan kliva upp kl 6.30

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards