This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Bettan - 16 juni 2011 22:31

Idag ringde min man och sa till mig, vi har ju länge sagt att det fattas något i vårt äktenskap. Vad tror du ska vi göra något åt det?

Vi diskuterade fram och tillbaka vad vi skulle satsa på men tillslut var vi överens, tänk att karln äntligen börjat fatta att något behövdes göras. Äntligen skulle vi köpa den grästrimmer som fattas i vårt äktenskap :)

Vad trodde ni ;)


Jag har kört med den precis hela kvällen, hatar när det står upp långgräs över allt. Nu kan man faktisk se min gärdesgård för allt långa gräs som vuxit där.


Mina höns har fått en tupp till hönsgården, han blev lite chockad över att vissa av damerna var lite lätt klädda men fann sig snabbt. Han satte sig på en pinne och försökte se ut som han spanade in sitt nya hem och inte halv nakna tjejer.

Tror han ska få heta Zlatan för han var lite kacksig när jag hämtade honom, hade ett annat namn i tanken men det är för känsligt.


Har fått mina första tre ägg idag, de ska jag nog göra en riktig sockerkaka av till helgen.


Nä nu är det dags för duschen, är grönprickig efter trimmern och grå efter dammet från hönshuset.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards