This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Bettan - 19 juni 2011 22:33

Men oj vad jag har jobbat i helgen, men jag har haft riktigt roligt också. Det är så roligt när man ser vad man skapar och dessutom känner sig nöjd.


Helgen har mest gått åt till att måla, har målat dasset utvändigt och invändig vem vet kanske det kommer bilder här så småning om.

Vi har även gjort ett gästrum som jag har spacklat och målat tak och väggar i och allt ihopa blev så bra. Utsidan är faluröd och dörrarna är gröna. Dassdörren har maken gjort själv, han hade till och med glasat in ett hjärta på dörren så sött så:)


Till helgen ska vi ha invigning av dasset och Linda ska få  provbo i friggeboden, är det någon som besöka oss på midsommar får de fixa eget boende.


Har planterat ut min plant och aldrig har jag haft så ynkliga plantor, skäms så för dem men nu är de ute och jag hoppas de växer på sig.


Nu är det sängen som väntar, ska åka till Stockholm i morgon och då behöver jag sömn. Ifs så åker jag tåg och kan sova där men vill känna mig pigg, ska träffa en kund och försöka sälja in ett projekt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards