This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Bettan - 9 juni 2011 21:50

Idag har jag och en person ringt om varandra, hade bra gärna pratat med honom för jag misstänker att det ska komma ett bud från honom. 

Får fortsätta jaga honom i morgon......


Har enligt vissa källor hört att jag blivit svärmor *två idag, den ena har jag träffat idag. Den andra har jag bara hört talas om som går hand i hand med min son på stan :)

Så nu är det bara att inse fakta.....kärringen är gammal!


Robban fyllde dessutom 18 år idag, tänk vad tiden flugit iväg.


I morgon ska jag gasa ihjäl lite sork tror jag, de rackarna har gjort hål överallt på min gräsmatta, gillas inte!!


Hur som helst, nu är det kväll och jag känner mig nöjd efter att fått potatisen i backen och gräsmattan klippt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards