This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under februari 2012

Av Bettan - 1 februari 2012 10:59

I morse när jag och maken satt och åt frukost frågade jag honom om han sett något speciellt?

- Nä??

- jag har varit och klippt mig

-Nu ?

-Nä, igår

- Ja det ser jag ju nu

- kul att du ser det efter ett dygn och efter min fråga.

- Jo men du brukar alltid se ut så där

- jasså blev mitt svar

-Ja för det brukar du väl

- Du ser ingen annan förändring då med andra ord?

- nä?? med en frågande min i ansiktet

- Så du menar att du inte ser att jag har färgat håret och gjort kopparfärgade slingor?

-Jo nu när du säger det så ser jag att du har en annan färg i håret men du visst brukar du ha så ibland eller rätt ofta?

- Nja det beror hur man definerar ofta, sist var nog för 20 år sedan jag gjorde slingor och färgade dem. Ifs kan de ha varit kopparfärgade då.


Undra hur länge det gått innan han sett det, kanske det till och med varit så att han inte sett det överhuvudtaget.




Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards