This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Bettan - 10 juni 2012 21:31

Idag har jag lekt den goda hustrun och mamman. 

Har ägnat dagen totalt till hemmet, plockat och tvättat, till och med snabeldraken har fått komma fram. Nu i kväll har jag bakat och lagat lite mat för på tisdag ska sonen firas. Ett försenat studentfirande blir det så mat i massor behövs.


Chockade mig själv med att åka ner på zumban i kväll, har inte varit där på evigheter. Inte sedan allergin slog till på allvar, åh så kul det var. Vet inte hur jag ska klara mig utan detta i vinter men det får väl gå antar jag. Fast jag är så sugen på att hitta någon dansskola, skulle verkligen å då menar jag verkligen vilja och absolut behöva lära mig dansa. Stel som en pinne och har takt som en kassaskåp, så det går kanske inte att råda bot på.....misstänker jag :(

Blir det inte så ja då får jag väl leta mig till ett gym och försöka komma igång igen men där skulle jag behöva ha en PT som kan hjälpa mig att hitta övningar som passar mig.


Ska snart åka och hämta hem sonen som varit i Stockholm på läger med SOK i dagarna tre, ska bli kul att få träffa honom igen och få rå om honom lite innan det blir dags för mig att packa min väska och ge mig av på äventyr.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards